zamknij         x
Serwis www.artboomfestival.pl używa plików cookies zgodnie z opisaną polityką prywatności. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na użycie plików cookies.
Zwycięskie prace Galeria zdjęć Konkurs

ZNAJOMI ZNAJOMYCH - Warszawa
MAGAZYN - Katowice
FINKA - Kraków
FINKA - Kraków
KOMBINATOR - Kraków
TEMAT RZEKA - Warszawa
NASTAWNIA - Poznań
BUNKIER - Gdańsk
RESORT - Warszawa

LISTA FINALISTÓW KONKURSU GROLSCH BOTTLE ART 2014 ZOSTANIE OPUBLIKOWANA 29 MAJA, PRZED PÓŁNOCĄ NA FACEBOOKU.


 
Krzesło z zielonych butelek i drewna; lampa barowa z kapsli z logo Grolscha, „piłkarzyki” ze Swingtopów. Młodzi polscy designerzy wykazali się ogromną kreatywnością tworząc projekty w konkursie Grolsch Bottle Art. Do zwycięzców trafiły nagrody pieniężne o wartości 10 000 zł oraz staże w prestiżowej firmie projektanckiej, Prodesigne. Najlepsze zrealizowane projekty trafią też do wybranych lokali Grolscha w całej Polsce.

29 czerwca 2012 w Krakowie kreatywni projektanci z całej Polski zaprezentowali zwycięskie projekty, zgłoszone do konkursu Grolsch Bottle Art. Projektanci mieli zaledwie tydzień na zrealizowanie prac od momentu ogłoszenia listy finalistów. Puszki, kegi czy butelki znanej z kreatywności marki piwa Grolsch posłużyły im do stworzenia unikatowych projektów wyposażenia barowego z pogranicza sztuki użytkowej i…recyclingu.

Zrealizowane projekty już wkrótce będzie można podziwiać w wybranych lokalach Grolscha w całej Polsce, a młodzi designerzy już dziś mogą się cieszyć z nagród o łącznej wartości 10 000 zł oraz staży w prestiżowej firmie projektanckiej, Prodesigne.

Konkurs Grolsch Bottle Art odbywał się w ramach Festiwalu Sztuk Wizualnych Grolsch ArtBoom Festival, największego tego typu wydarzenia prezentującego w Krakowie sztukę̨ w przestrzeni publicznej. Angażując się w organizację konkursu, marka Grolsch ponownie wspiera młodych, niezależnych twórców. Ideą konkursu jest promowanie sztuki w przestrzeni miejskiej. Konkurs Grolsch Bottle Art nagradza zaangażowanie i pomysłowość polskich twórców, doceniając to, że podążają własną drogą, w myśl hasła Grolscha: Życie to sztuka wyboru – Choose interesting.

Grolsch od lat wspiera niezależność i kreatywność młodych twórców. Stawia także na niecodzienne projekty obejmujące takie dziedziny, jak m.in. sztuka, film, muzyka, współpracując przy ich realizacji z wieloma partnerami na całym świecie. Marka nagradza i promuje talent oraz umiejętności niezależnych twórców, przyznając im nagrody finansowe i prezentując ich prace na całym świecie.